Červená a bílá barva Itálie se jmenuje MV Augusta

front.post
front.public: 04. 08. 2013
time01
Legenda jménem MV Agusta “Meccanica Verghera Agusta“ vzniká v továrně hraběte Domenica Agusty .Hlavní náplní továrny je a byla výroba letadel.V roce 1946 přichází továrna se svým prvním dvoutaktním motocyklem 98 Turismo a o rok později přijde na svět model Bicilindrica 125.

Následují první pokusy o úspěch v motosportu na silnici i v terénu.Od roku 1950 do 1976 získává MV Agusta 37 světových titulů a 273 vítězství v Grand Prix.V roce 1980 se stává MV Agusta součástí koncernu Cagiva a zaniká. Po dlouhých 17 letech Claudio Castiglioni představuje nový motocykl MV Agusta F4 SERIE ORO.Tímto modelem se postará o znovuzrození slavné značky.

 

Již přes 20 let, červené a stříbrné aerodynamické pruhy identifikují motocykly schopné legendy všech těch, kteří byli privilegovaní natolik, aby pochopili jeho schopnost přinášet zážitky. Vynikající italský jezdec Giacomo Agostini, který sám si podmanil 14 ze 37 titulů mistra světa. Vášnivý fanoušci byli nadšeni. Následuje Surtess, Machek, Hailwood, Read, Ubbiali a Provini, všichni jezdci, které přispěly svými výsledky k vítězství MV AGUSTA v 270 Gran Prix velkých cen. Během tohoto nezapomenutelného období si MV AGUSTA nejvíce podmanila královskou třídu 500. Oblečený v červené a stříbrné si neporazitelné stroje podmanili srdce všech fanoušků citlivých na ezoterické kouzlo čtyř-válce. Motor vybavený mimořádnou sílou velmi zdůraznili čtyři výfuky zodpovědné za nezapomenutelný a děsivý řev.

 

V roce 1980 MV AGUSTA skončila činnost v Cascina Costa (VA) výsledkem 75 titulů mistra světa (38 jezdců mistrovství a 37 mistrovství konstruktérů) Nicméně 15. září 1997 opět legenda ožila a MV Agusta pokračovala - narodil se nový fenomén: F4 Serie Oro.V souladu s její minulostí nová MV Agusta, vyrobené v Schiranna (VA) se objevil jako dokonale vymodelovaná socha a stejně jako esoterický jako jeho předchůdce. MV AGUSTA ŽIJE DÁL.

 

http://www.mvagusta-czech.cz